купувам термостат за 33 този затворения,работещ,а дали от 145/146 боксер става термостата някои запознат ли е
Известие
Collapse
No announcement yet.
Най-накрая и аз с 33
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщениемен ме нямаше Крис и него май значи 0.33Imola/1351cc/1994 & 33Boxer16v/1712cc/1990& 164SuperV6/2959cc/1997
Comment
-
Здр. тая тема малко поизтина ама тя Алфата за малко да ми я стопли,вчера за малко да се запали и изгори до основи колицата.
Та какво стана: давам на контакт,паля,контакния ключ почна да пуши на поразия връщам контакта все тая колата стои на контакт и пуши все повече,в последния момент са сетих да дръпна буксата под кормилото на контактния,а тя пари не се пипа.
Резултата е че ключа е на дроб,колата оцеля като по чудо а аз съм щастлив че се случи в мое присъствие това.
Сега ако някои има кабела с пласмасовита врътка без секрета да се обажда,да я възтановявам.
Па ще черпим с ракия.
Comment
-
Първо огледай кабелите, защото е много възможно някоя мишка да ги е прояла. През контактния ключ не минава силов ток, а се включват релета. Освен, ако нямаш някое "подобрение".На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Пак огледай кабелите, защото повечето отиват в таблото на бушоните при релетата. И нов да сложиш, няма да решиш проблема, ако не го изчистиш.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Comment
Comment